משלחת הבית של רונית 2024 לפסטיבל לה גרנדה ספדה בורונה איטליה

שתפו

במהלך השנים האחרונות, מלבד שנת הקורונה, משלחת מהבית של רונית טסה בפעם החמישית להשתתף בפסטיבל לאנשים עם צרכים מיוחדים בעיר ורונה שבאיטליה.

כמו תמיד, מתוך כבוד "מיוחד" לישראל, המשלחת עלתה ראשונה על הבמה בטקס הפתיחה, מול מאות אנשים וקבוצות שהגיעו לפסטיבל ממקומות שונים מאירופה והעולם כמו: גרמניה, הולנד, מקומות שונים באיטליה ועוד…

הפסטיבל כולל את הטקס הרשמי, מופעי רחוב המשלבים אומנים מאירופה ואומנים מיוחדים, תערוכות, תהלוכות ועוד – הכול על טהרת האנשים עם הצרכים המיוחדים.

בטקס הרשמי היינו המשלחת היחידה שהופיעה על הבמה בשיר באנגלית ואיטלקית, וסחפה מחיאות כפיים והרבה אמפתיה.

המשלחת השתתפה, יחד עם מאות אנשים עם צרכים מיוחדים, ביום מיוחד שכולו ספורט היתולי ובסופו קיבלה כל קבוצה גביע וכל משתתף קיבל מדליה.

 

בסיום הפסטיבל עלינו על המיניבוס שלנו ונסענו לנפוש קצת. מורונה נסענו לטיול באגם גארדה היפיפה, בכפרים קטנים וציוריים ובילינו יום שלם ב"מובילנד" – פארק המוקדש כולו לקולנוע וסרטים. החבר'ה כמובן עפו על זה…

היה כל כך טוב, שכבר מתכננים את ביקורנו הבא…

תראו מה כתבה לנו ניצה, אמא של איתי שנסע איתנו למשלחת:

רונית תודה רבה על הכול🌸🙏🌸

משתפת שאתמול בלילה דיברתי עם איתי. אמר שהיה טיול נהדר והוא מאד נהנה, ושהוא נתן ציון 9.5 מתוך 10. בין השאר שמח שהתגבר על הפחד לעלות לרכבת שהשפריצה מים בסוף, ואמר שהתגבר על הפחד בזכות החברים. אז אם איתי אמר דבר כזה כל הטיול כולל כל מה שהיה בו היה שווה הכל.

ואני אגיד תודה רבה על כל הליווי, הארגון, ההקשבה והיחס העוטף לכולם והיחס האישי שאת נותנת לכל אחד ואחת. מעריכה שנתת לי מענה ופרספקטיבה ביום שלאיתי היה קשה בפסטיבל.

תמשיכי להנות בחופשה במקום המקסים הזה.

בהערכה רבה ניצה, אמא של איתי🌸💖

מאמרים נוספים

איכות חיים של אנשים עם מוגבלויות